Så har äntligen jag fått mitt sommarschema

och "i princip heltid" som var sagt skulle jag nog kunna ändra till "halvtid". Typiskt! Hur kul är det att sitta i Växjö och jobba tre dagar vara ledig i fyra, jobba två, vara ledig i fem och så vidare? Trist! Jag hoppas dock på att antalet dagar ska fyllas på så småningom. En sak som i alla fall var väldigt skönt är att när jag väl jobbar så är det många timmar. De kortaste passen är nog sex timmar, hade ju varit värdelöst att komma dit för att jobba halvdag.
.
En positiv sak är i alla fall att de två veckor jag har "semester" är samma veckor som Jonathan är ledig! Jippi! Vi ska vara minst en vecka på landet och åka vattenskidor och bara ha det bra tillsammans med pappa. Vi kanske snor med oss Ina också. Jag ska jobba på det...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni kan få sno mig med! Jag vill försöka åka vattenskidor! :D hihi, förresten, när är ni lediga? är ni lediga över midsommar?



SV: Såklart, du är ju min jenny =) Du har hjälpt mig många gånger som moraliskt stöd och liknande, och du har alltid funnits där när jag behövt. Så det minst jag kan göra är verklgien att tillägna ett blogginlägg till dig :P hihi



Puss på dig!

2010-05-30 @ 14:08:13
URL: http://antzi.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: så länge ni inte är där efter 20 augusti så kommer jag våldgästa en dag :P Det är så mysigt där ute! :) (under förutsättning att jag inte jobbar vill säga)

Det gör inget med midsommar, har redan tackat ja till att vara med ninna och co. :) Vet du vad emelie gör på midsommar? tänkte jag skulle höra med henne vad hon har för sig :)

2010-05-31 @ 08:24:58
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0