He's back!

Nu är min tid som gräsänka över för den här gången. Jonathan kom hem idag och han var hel, bara ett blåmärke eller två lyckades han åstakomma på en vecka i Bad Gastein. Skönt!

Jag har för övrigt lärt mig vad den första innebörden av Gräsänka är. "Ordet gräsänka är känt redan på 1700-talet, och kommer från det lågtyska graswed(e )we som betyder förförd och övergiven flicka." Jag kan lugna er alla med att jag inte är förförd och övergiven längre!

Den här helgen har bestått av både jobb och fest! I fredags hade Västkustens nation (VK) en specialkväll med temat "Sensation Black", dvs tecno-musik. Vi som jobbade var självklart utspökade vi med! Se den vackra bilden:


Sensation Black - crew



I går var det då dags att själv få dansa på Sivans. Skittrångt på dansgolvet som vanligt! Jag var på en väldigt trevlig förfest dock. Sofie hade blandat VUGI-folk med VK-folk vilket blev en lyckad kombination!

Idag har jag varit i stallet och hälsat på Rednex, han är en urdålig fotomodell så det blev ingen bild idag, jag kanske kan få en fin vinterbild när jag är där nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejhej Jenny! Får väl ge mig till känna nu är jag sagt att jag läser din blogg :).

Hoppas du har sett bilderna från i gårkväll! SJUKT SNYGGA ;)

2010-01-24 @ 22:24:32
Postat av: Jenny

Haha, ja nu har jag det! Så sjukt roliga!

2010-01-25 @ 00:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0