Revansch!

Anja fick sin medalj tillslut! Ett dygn efter den otäcka kraschen igår. Jag tyckte den var riktigt obehaglig, hon slog ju i huvudet i landningen, ursh, ursh. Tur att det slutade så bra som det gjorde! Gladast blev dock silvermedaljören, hon la sig på rygg och sprattlade och skrek!

OS är verkligen spännande! Ni skulle vart här i tisdags när Hellner kämpade sig fram mot medlaj i finalen. Vi satt och stuttsade och hejade hej vilt här hemma. Det hjälpte tyvärr inte, det blev en fjärdeplats. Något jag gillar med SVTs kommentatorer är att de blir helt i extas när en svensk närmar sig mållinjen. De gapar och skriker och VRÅLAR: "KOM IGEN NU DÅÅÅÅÅÅ!!!! KOM IGEN! KOM IGEEEEEN!!" Jag tycker det är så kul att lyssna på, hihi.

För att tala lite om skolan också: Nu är denna kursen slut! Jag klarade både tentan och arbetet. Tentan blev jag verkligen lättad över eftersom det inte blev mycket plugg när vi hade alla gästerna här. Med andra ord så pluggade jag bara måndag och tisdag "på riktigt". Nu kan jag slappna av hela helgen med gott samvete. Eller slappna av och slappna av... Jag ska jobba på med annat!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Grattis till att klara båda två!

2010-02-26 @ 13:16:34
URL: http://intevanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0