Inflyttningsfest!

Ja så har nu helgen med inflyttningsfesten passerat. Synd, kan vi köra en repris nästa helg? Jag hade skitkul och jag hoppas att alla våra gäster också hade det.

På fredagen kom våra kompisar från olika håll och vi tog det bara lugnt hemma i lägenheten och spelade spel. På lördagen delade vi lite på oss, tjejerna valde en shoppingrunda i stan och pojkarna fotboll på tvn...

På kvällen hade vi då vår inflyttningsfest tillslut och det kom mycket folk. Trevligt, trevligt! Jag har dock inga bilder eftersom jag helt glömde bort kameran...

På söndagen var det dags för gästerna att åka hem och lägenheten städades. Vi hittade glas både här och där men nu ska väl alla vara funna?

Idag har jag haft tenta, det gick väl sådär. Dags att hålla tummarna nu tills resultatet kommer. Det var min första salstenta på engelska och jag var lite nervös att jag inte skulle kunna formulera mig och sånt men det gick nog bra.

Nu: tentaträna! (och kanske tentafesta...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0