Inflyttningsfest! (snart)

Jag vet att jag är dålig på att blogga men jag har inte haft tid (eller lust) den senaste tiden. När jag väl satte mig igår och skrev ett långt inlägg så hängde sig explorer och allt försvann. Då vart jag inte så lycklig utan gav upp hela projektet.

Det som har hänt här är att vi har fixat inför vår inflyttningfest på lördag. Vi har stött på diverse problem men nu verkar det som om allt har löst sig! Tack till er som ställer upp eller på annat sätt hjälpt oss (ni vet vilka ni är).

Nu ser jag fram emot ett muskelpass med en av mina favoritinstruktörer som är på gästspel på muskelpasset igen! Efter det väntar städning av lägenheten. Tro mig, det kommer att ta tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0