Helgen som gick

Jag har ju glömt att berätta om helgen!

I fredags hade Emelie, Therese och jag en tjejkväll men först middag och sedan bio. Kycklinggryta sen Wolfman så att säga. Maten var jättegod (mums) och filmen var bra. Man fick sig några "ryck av skräck" emellanåt.

I lördags tog jag det mest lugnt, städade i och för sig lägenheten på förmiddagen men sen gjorde jag inte många knop...

På alla hjärtans dag tog jag mig en promenad och gav Rednex några äpplen - alla ska väl få lite kärlek denna dag? På kvällen lagde jag och Jonathan trerätters middag och myste sen i soffan framför tvn - OS och Pretty woman.

Ja OS ja.. Jag hoppas ingen har missat att Charlotte Kalla tog OS guld igår! Jag missade målgången med typ två sekunder (jag kom hem från träningen i samma sekund) men jag har sett reprisen ett antal gånger... Lite senare på kvällen satt jag och Jonathan och höll tummarna för Hellner men han hade inte riktigt orken igår. Stackarn låg ju kvar i målområdet och hämtade krafter hur länge som helst. Jag tycker att han var duktig och vi får hålla tummarna för honom senare i veckan också! Någon som inte får glömmas bort är Anna Haag som gjorde ett kanonlopp och slutade på fjärde plats.

Nu ska jag leka lite med vugi-grejer och kolla på reprisen av gårdagens lopp, jag vet vem som vinner men den här gången kan jag kanske få se loppet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0