Svininfluensan

Den här roliga bilden fick jag på mailen nyss från Hanna.


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: taack! jag hatar att erkänna det, men jag saknar utgångar så sjukt mkt! saknar t o m att vara bakis och med "gott" samvete ligga i soffan coh glo på tv en hel dag och abra götta sig. Det är hemskt, för jag låter som värsta alkoholisten. oh oh! jag berättade om mina planer att komma hem tidigare va? hur som, vi MÅSTE träffas och festa!! saknar att festa med dig :(



nej precis, det gör det inte. har jag alltid sagt, så länge man klarar sig så är det bra. Men, jag tror att när de översätter betygen har det betydelse om jag har d eller c, jag fick d, vilket är knappt g hemma.. men jag vet inte, än har jag ju bara haft ett quiz, får bättre på det tills finals ;)

2009-09-11 @ 01:05:47
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0