Ingen fredagsfestare

Jag har idag insett att jag är ingen fredagsfestare. För andra veckan i rad har jag kommit hem från träningen, hoppat in i duschen, kommit ut, satt på mig en klänning och sen känt mer för att gå och lägga mig än att på nytt sminka upp mig och göra mig i ordning för att gå ut och festa. Jag skulle inte ha något emot en film- eller tvkväll med någon för jag känner mig inte osocial, bara inte på festhumör.

Just idag är det kanske inte så konstigt att jag är trött för jag kunde inte somna i onsdags (fest hos grannen), hade svårt att somna igår (vilket var konstigt eftersom jag var så trött) och gick (efter fem timmars sömn) upp halv sex i morse och har sen hålt igång heeeela dagen. En liten tupplur är kanske inte för mycket att begära? "Ärsh du är ung och dum" tänker nog de flesta, sätt fart, ut och festa! Men nej, inte idag. Imorgon kanske jag är fit for fight igen men inte nu. Idol lockar ganska mycket. Ska nog krypa ner i soffan och se vad som händer.

En sak till är bra med att hålla sig hemma i kväll: jag kan träna i morgonbitti! Yey!

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0