Helgen

Som vanligt har jag inte hunnit blogga ordentligt. Ni får en liten inblick i min helg nu istället.

I fredags var det plugg hela dagen, sen lite träning och på kvällen var der dags att ta tag i vugi-sakerna! Jag gick igenom alla papper och fixade och donade. Tillslut hade alla problem löst sig och jag kunde krypa i säng ganska tidigt.

I lördags åkte jag och Jonathan in till stan för att handla lite och gå på Smålands marknad. Vi hjälpte dem lite med finansieringen genom att köpa både lax och melon. Mums!

På kvällen hade Jonathan förfest då några små skåningar var på besök hos hans kompis som också har börjat plugga här. Det var kul, många skratt blev det, i min byxa. Eller vad säger ni?

Söndagen blev nästan bara slapp. Vi kollade på Idol 2009 nästan hela dagen. Okej nu överdrev jag men det kändes nästan så i alla fall! Jag läste även en hel del i boken så nu börjar jag närma mig slutet i den! Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0