Fanta Lemon

Årets comeback säger de i sin reklam och jag kan inget annat än hålla med! Äntligen! Jag har nog längtat efter den i 10 år. Den har funnits utomlands så varje utlandssemester har jag druckit den och njutit, mums!

Igår var jag och Jonathan på bio. Vi såg Beck - I stormens mitt. den var jättespännande och Gunvald och de andra var lika roliga som vanligt! Vi cyklade in till cetrum och det var väldigt skönt, det är fortfarande så pass varmt att man inte fryser även om man inte har jacka. När vi skulle hem vid 22-tiden frös jag dock lite om händerna men än är det inte höst!

Idag är det fredag! Sista tidiga morgonen för den här veckan, yes! Jag är verkligen trött nu.

Dagens schema består av lunchmöte med KROM, sen grupparbete i bibblan, träning på eftermiddagen och sen får vi se hur kvällen artar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0