Ännu en tidig morgon

I morse var jag i stallet klockan sju, det ni!

Ida från Boxholm (mamma och pappa borde minnas henne) har kört ner sin lilla treåring hit till Växjö för att hennes kompis ska få låna honom ett tag. De kom i går med honom och i morse fick jag följa med och hälsa på snyggingen! Han är som sagt tre år och hon har fött upp honom själv! Mamman är Idas gamla ponny som jag red för hur många år sen som helst när jag var och hälsade på henne. Kul!

Här är en bild från i våras, nu är han ännu ädlare. Svårt att tro att han är en C-ponny va?



Rednex

Nu ska jag sätta mig och plugga. Behövde värma upp mig med en kopp te när jag kom hem. Pappa har rätt, det är alltid kallt i stallet!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mysmysmys! Åååh vad jag saknar! Jättefin häst med!

2009-10-06 @ 21:02:24
URL: http://intevanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0