Söndagsmys!

Idag är det dags för söndagsmys. Jag har köpt svenska äpplen och ska göra en god äppelkaka som jag och Jonathan ska smaska på ikväll. Nu ska jag ligga i soffan och läsa såväl skolböcker som "vanliga" som böcker om Kina.

I fredags hade Emelie, Therese och jag en myskväll hemma hos mig då vi kollade på film. Det var en lagom fredagskväll tycker jag! Vi såg "The Boat that Rocked". Det var rolig så om ni funderar på att se den, tveka inte!

Lördagen började med ett muskelpass på VUGI´s SuperSaturday med Team Teach! Det var Sophia, Johanna och Heléna som höll i det. Trots att det var två roliga pass kvar som jag ville gå på var jag tvungen att springa hem och duscha och skynda ner till Jonathan där hans föräldrar, moster och mormor väntade. Vi hade en trevlig dag inne i Växjö och med en promenad på Campus.

På kvällen hade jag ett trevligt sällskap av tjejerna. Kvällen började hemma hos mig. Vi drog sedan vidare mot killarnas förfest. Därifrån bar det för några av oss vidare till ytterligare en fest för att avslutningsvis hamna på Sivans. Det var en kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0