Kanelbullens dag

Idag är det Kanelbullensdag och ja jag vet, det är bara nått komersiellt påhitt men jag tycker att det är ett utmärkt tillfälle att få baka bullar på så jag ska nu sätta fart med en sats bullar. Mums!

När jag ändå är i farten i köket ska jag ta igen gårdagens misslyckande (det blev en matlåda som rök) och laga mat som aldrig förr! Både köttbullar och Biff à la Lindström (är man i Småland så måste man ju göra det någon gång) och sen har jag inhandlat ingredienser till bland annat pannkakor och nått som jag hittade igår som kallas "Parmesangratinerad potatispizza". Hmm ja vi får se vad det är för nått spännande! Undrar vilken dag jag ska lura i Jonathan dem... Hehe, han har det inte lätt han inte! Men han måste lära sig en sak: att svara ärligt om det smakar skit. Ja menar det är ju för hans egen skull, annars får han ju äta det om och om igen... Så det så!

Nu: Mot köket!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ät en kanelbulle eller tre för mig.. samma gäller köttbullarna ;)

2009-10-04 @ 15:19:34
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0