Jenny goes Bree Van De Kamp

Oj, oj idag blev det en riktig storstädning! Jag har städat och städat för efter en tenta är det minst sagt smutsigt här hemma. Jag dammsög i och för sig i lördags men idag har jag verkligen gjort allt.

Snart bär det av till Jonathan för att få lite god middag innan jag ska springa hem igen och ha filmkväll med några klasskompisar, det ska bli kul!

I morgon kommer nästan hela Jonathans släkt hit på besök. Hans föräldrar, moster (hitflugen från USA) och hans mormor och morfar kommer hit över dagen. Vi har bara ett litet problem, vad ska vi hitta på!? Vi får inte plats alla sju i bilen så vi kan åka till typ Kosta Boda eller liknande.. Hmm en svår nöt att kläcka men nått ska vi nog hitta på!

Innan de kommer ska jag faktiskt träna (surprise). Det är SuperSaturday på VUGI vilket betyder att det är massa olika pass och att de har "Team Teach", alltså flera instruktörer på varje pass. Det ska bli skitkul! Tyvärr hinner jag bara gå på det första av dem men det är Muskel, mitt favoritpass som tur är!


Kommentarer
Postat av: Anna

JAG SAKNAR VUGI!!!

2009-10-16 @ 19:17:20
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0