Inspiration, tack!

Jag ska laga middag själv idag. Jonathan har åkt hem till Höllviken över helgen och jag är kvar här och ska försöka hitta på något att äta. Jag är jättedålig på att komma på vad jag ska äta och jag har ingen inspiration att laga en portion av nått, men det är i och för sig ingen nackdel med att få en matlåda eller två...

Jag satt nyss och bläddrade igenom en av alla mina receptsamlingar då jag helt plötsligt slogs av känslan att jag satt och bläddrade i en meny. En väldigt trevlig känsla ända tills jag kom på att jag inte bara kan beställa och få maten serverad utan faktiskt både måste laga den själv och, suck, handla in den också för tro inte att jag har de sakerna hemma som man ska ha i de goda recepten. Jag får nog ta migi kragen och ta ett recept och gå till ICA så jag får mat i mig någon gång, klockan är ju snart sju!

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: jag har flyttat :P det var i stubor :P kommer inte ens ihåg hur hon såg ut, vetatt hon var blond iaf :P haha, tror hon har kommit vöer det vid det här laget :p



Jag tror man kan säga det, men jag tror man säger "im pregnant", det är nog det som är vanligast iaf :)

2009-10-04 @ 00:35:00
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0