Ina den fina

Idag bjuder jag på ett klipp på lilla Ina som jag filmade i våras när hon bodde här hos mig. Vi var ute och gick när hon hittar en pinne som hon tänker ta. Sagt och gjort hon tar tag i pinnen men hinner inte ta mer än ett steg innan hon släpper den och hoppar både högt och långt! "Den rör sig!!!" Det visade sig nämligen bara vara en bit bark som var så färsk att den fortfarande var mjuk... Hon trodde nog att det var en orm eller liknande för hon blev livrädd för den. Ina är dock inte den som är den utan hon gör några tappra försök till att få kontakt med pinnen/ormen. Hon hoppade på den, hon nosade på den och hon skällde på den. Tyvärr fick jag inte upp kameran förren efter ett tag men nedan bjuder jag er på ett klipp när hon faktiskt närmar sig slutet på detta.

Se och njut av den söta lilla vovven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0