Regn, regn, regn...

Som ni kanske redan har hört är Växjö Sveriges regnigaste stad. Det man lurar sig på är att det regnar oftast inte så mycket men det regnar ofta. Hmm konstig mening, alltså: det regnar ofta men inte i så stora mängder. Jag tror att det är så att Växjö har flest regndagar men inte mest nederbörd. Jag kan nog hålla med om det för det är sällan det regnar så pass mycket att man behöver paraply, man kan oftast hitta ett uppehåll att ta sig hem i. Detta gäller dock inte idag då det verkligen öser ner idag, hela tiden! Blä.

Som tur är ska det tydligen bli fint väder i helgen, vilket jag verkligen hoppas eftersom Elin kommer och hälsar på! Men innan dess kommer pappa och sover en natt och sen nästa helg är det dags för mamma att komma på besök. Hurra så många som kommer och hälsar på lilla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0