Höllviken!

Äntligen är jag på "semester" i Höllviken. Jag och Jonathan är nere hos hans familj över helgen. Idag har vi varit på Malmös nyöppnade IKEA varuhus för att kolla på en massa saker vi vill ha till vår lägenhet och ikväll ska vi hem till Jonathans mormor och morfar för att äta en traditionell Gåsamiddag (fast utan svartsoppa hoppas jag). Det enda tråkiga är att jag måste ägna en massa tid åt att kolla på olika universitet för min utlandstermin.

När jag är klar med det valet är äntligen mina hell weeks är slut och livet kan återgå till det normala igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ooh, spännande! Snart blir du sambo (vuxenpoäng i massor!) och jag får en ny granne :D me gillart! Släng inte ditt bord, jag vill kanske eventuellt ha det ;) hihi

2009-11-14 @ 16:59:51
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0