Bilder!

Nu är det länge sen jag hade massa bilder i bloggen så här kommer några!

Först ut är en bild på hur det blir när man försöker baka bullar i ett litet kök... Jonathan är bagare denna gången.




Nästa bild är från Ullared och Gekås. Jag har ju totalt glömt bort att skriva att jag har varit där! Det var en dag i förra veckan när vi kände att en paus behövdes som det bar av mot Ullred. Emelie, Therese, Annie och jag åkte dit och shoppade loss! För mig slutade det på 2053 kr vilket jag tyckte verkade lite väl dyrt eftersom det ju inte var så mycket och eftersom det är väldigt billigt där. Det visade sig att kassörskan hade slagit in en sak 6 gånger istället för en gång så det blev ca 1350 kr istället vilket jag tycker var betydligt mycket rimligare! Nu har jag massa shampoo och balsam och annat sånt som man kan hitta på Gekås. Jag har fått mersmak för detta, det var kul att shoppa loss för en billig peng! När åker vi nästa gång tjejer?





De sista bilderna är på min nya almanacka som jag berättade om för några veckor sen. Den är så fin! Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0