Fika på stan

Idag har jag och Anna varit inne i stan och fikat. Gevalia har en liten turné runt i Sverige där de försöker sätta (Världs) rekord i fika. Det rekordet som skulle slås var drygt 2 600 personer och när vi var där passerade de precis 2 000 sträcket! Heja Växjö! Hoppas vi klarade det!


Anna fikar


Folk som ville fika


Ikväll ska jag först äta middag med Anna och sen är det Eurovision song contest hos en klasskomps till Anna och ett gäng utbytesstudenter från USA. Det kan bli ganska intressant att se vad de tycker om vår lilla tävling.

Nu ska jag och Ina ut på en promenad innan det är dags för middag! Jag som hade tänkt att baka idag! Jag får göra det i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0