En promenad som slutade i nygammal bekantskap

Ibland är livet bra konstigt! Igår bestämde jag mig i sista stund för att skippa träningen och gå runt sjön med Ina istället. När jag kommit halvvägs hör jag en röst från en kille 10 meter bort som säger "Hej Jenny!" Jag ser inte vem det är utan vinkar och säger "Hej, hej!" och går vidare när killen i fråga ropar tillbaka "Det är din kusinkusin!" Jag tvärstannar och vänder och går upp på cykelbanan och fram till tre killar varav den ena då uppenbarligen är mina kusiners kusin. När jag kommer nära ser jag att det är Christoffer som jag inte sett på 10 år. Han visste tydligen att jag bodde här numera och han hade känt igen mig direkt när han såg mig. Lustigt! Vi stod och pratade och det hela slutade med att om vädret tillåter ska jag ta med mig några kompisar och grilla utanför campus i helgen. Spännande!

Är det någon som är sugen på att utforska världen utanför bubblan med mig?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vill du ut och resa gumman isf är jag helt klart på =) Puss och Kram

2009-05-09 @ 10:58:15
URL: http://hannaakerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0