Trerätters kl 20:30?

Jag ska berätta klart om gårdagen hade jag tänk. Träningen tog slut 19:30 och jag och Jonathan stannade kvar en liten stund och pratade lite med ledaren och den värdansvariga men sen bar det av hemåt i fullrulle! Redan kl 20:15 kom Jonathan över till mig och ca 20:30 stod förrätten på bordet. Jag var riktigt stolt för jag lyckades med både förrätten och huvudrätten! Det vart riktigt gott. Till huvudrätt hade jag en jättegod rätt i tankarna som morfar och K. bjöd på i höstas, nämligen Kyckling i lingonsås. Jag googlade på receptet men hittade inte samma så det fick bli en annan variant på det hela men den var lika god den! Jonathan stod för efterrätten (som serverades kl 22:55) och det blev Jordgubbsmousse. Så gott! Nu längtar jag ännu mer till sommaren och färska jordgubbar!


Jag i köket

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men hallo!! e du med en liten bloggerska?! va trevligt!!



ja visst är den helt underbar den klänningen hehe

2009-03-19 @ 20:22:03
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0