Stockholm i mitt hjärta...

Hmm okej när tåget rullade in mot Stockholms central började jag sjunga "Stockholm i mitt hjärta..." lite tyst för Anna men med tanke på all snö som låg överallt (hallå varför är snön här nu och inte i julas?!) övergick sången till "Hej tomtegubbar". Hmm, ja tur att bara Anna fick höra min skönsång...

Vi släpade alla våra väskor (bilder kommer nästa vecka, glömde kabeln i Växjö), sa hej då till Emelie och begav oss mot tunnelbanan. Vem tror ni kommer upp brevid mig i tunnelbanan och säger "Jenny?" Jo min barndomsvän från landet, Malin! Hon är hemma över helgen. Hon pluggar i Västerås numera. Vi hann ge varandra en kram och prata lite innan vi var tvungna att skiljas åt igen. Snacka om ödet!

Nu sitter jag på bussen och har inte många minuter kvar tills jag är hemma. Närmare bestämt drygt 20 minuter. Sen blir det pusskalas! Och ja mamma kan väl få en kram hon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0