Solig födelsedag

Oj, oj, oj va solen har lyst idag! Helt underbart! Det har gjort hela min dag!

Jag fick låna en cykel och trampade in mot stan vid lunchtid för att handla lite. När jag cyklade där i solskenet kändes det nästan som när man var liten och pappa plockade ut cykeln ur förrådet för första gången på våren. Nu måste jag snart göra nått åt detta cykelproblem jag har och köpa mig en cykel! Jag var ju inne i stan på nolltid! Swisch!! Superskönt!

Jag fick även ett litet besök av Maja och Emelie som hade med sig fikabröd. Det var trevligt att sitta och prata lite i min soliga lägenhet även om alla hade tentaplugget lite i bakhuvudet...

Nu håller jag på att förbereda middagen så jag kan sätta fart med det efter träning och dusch. Japp, ni läste rätt, jag ska träna även idag. Hihi! Men jag tycker ju att det är så kul att träna så jag tyckte det var värt att det blir en jättesen middag ikväll så jag hinner träna också. Det blir som vid medelhavet, middag vid nio tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0