MU-sittning

MU-sittningen igår var rolig. Jag håller mig till rolig och inte jätterolig då det var några som hade matkrig och jag hamnade tyvärr mitt emellan... När de var klara hade jag bland annat chips och glass på tröjan, i håret och ansiktet... Inte så mysigt men är det overallis så får man tåla lite barnsligheter.

För- och mellan festerna var kul i alla fall! Förfestens absoluta partyhöjare var helt klart när ryktet att resultatet från tentan kommit ut och alla i min klass som var där var godkända. Jag vart riktigt glad då jag till och med satte ett vg! Hurra! 

Igår blev min lägenhet lite snyggare och lite bättre. Alla de fula hålen är borta och såväl väggar som tak är målade i hela lägenheten (bortsett från badrummet). Att vi dessutom lämnat in arbetet och nu kan koncentrera oss på tentaplugg igen gör ju bara det hela ännu bättre. Vilken dag!

Idag har jag mest bara koncentrerat mig på att få tillbaka möblerna på plats, jag klarade alla utom vitrinskåpet själv så det fick Jonathan hjälpa till med. Nu är jag nyduschad  efter ett härligt träningspass så nu funderar jag på att sjunka ner framför någon film eller så i väntan på att Jonathan ska komma hit efter Champions leauge matchen som han skulle se med sina kompisar.

Imorgon går tåget mot Stockholm med mig, Anna och Emelie ombord! Jag ser verkligen fram emot en helg hemma och mest av allt längtar jag efter två (små) håriga damer som antagligen kommer att välkomna mig med buller och brak, kan ni lista ut vilka jag menar? Ni kan få en ledtråd:


Jajamensan! Qvicksie och Ina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0