Sommarvärdar!


Denna bilden har jag lånat av www.sr.se

Årets sommarvärdar i P1s Sommar släptes idag och det finns ett par som jag definitivt vill lyssna på! Ingvar Kamprad är först ut och jag skulle väldigt gärna vilja höra vad han har att berätta. Det finns bara ett litet problem, han pratar på midsommarafton så jag måste övertyga alla andra att de också vill lyssna på honom... Men det ska nog gå! Annars får jag helt enkelt välkomna alla efter klockan halv tre.

"Växjö? Du vet att det är en förort till Älmhult va?" Kamprad skojar lite med ett gäng fotbollsspelare i yngre tonåren.

Kommentarer
Postat av: Emelie Lindman

aldrig, vill inte lyssna på kamprad =)

2009-06-03 @ 17:32:35
Postat av: Anna

haha, jag ska inte säga så mkt, kladdkaka i helgen och nu idagarna ska jag göra muffins.. MEN, jag skyller på kylskåpstömning!:P

2009-06-03 @ 20:23:09
URL: http://antzi.blogg.se/
Postat av: Anna

Glasstömning CHECK! eller ajg har blåbärssorbet kvar. Kommer nog inte äta upp den, så blir du sugen vet du vart du kan hitta gottissaker ;)

2009-06-03 @ 21:51:29
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0