Midsommar

Jag hade en jättetrevlig midsommar och jag hopas att alla andra också har haft det!

Jag och några kompisar firade på mitt landställe ute i skärgården. Vi lekte lekar och åt en massa god mat. Tyvärr var jag inte så flitig med kameran utan ni får nöja er med några få kort.


Lag 1


 


Lag 2


Pappa utmanade mig och Jonathan på kubb och trots en bra start för oss vann pappa.




Dagen efter klippte han äntligen gräset, duktig pappa!





Nu har jag åkt med Jonathan ner till Höllviken för att tillbribga den sista semesterveckan (denna omgång) i Skåne. Idag jobbar Jonathan men det gör inte mig nått, jag får tillbringa dagen med en liten 13 veckors valp vid namn Hera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0