Mat, mat, mat

Ingen går hungrig hos mig på midsommar! Jag har handlat massor med mat och snacks. Nu ska det bara tillagas och sen är det party, party! Jag och mamma tog en snabb tur till landet med maten idag och när vi körde hemåt igen på motervägen anade vi oråd inför morgondagen, det var redan en lång kö i norrgående riktning! Ursh! Va ute i god tid gott folk!

Igår var jag på en snabbdate med Hanna inne i stan. Vi kollade på målgången vid Skeppsbron för båtarna i Volvo Ocean Race. Ericssons båtar kom både etta och tvåa, hurra!



Jag och Hanna avrundade daten med glass innan jag var tvungen att skynda hem då mamma, jag och hundarna åkte till veterinären. Ina skulle bara vaccineras och Qvicksie har än en gång bevisat att hon är världens bästa hund då de fick pilla henne i ögat utan att hon bråkade. Duktiga Qvicksie, hon är verkligen världsbäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0