30 grader

Den högsta (bevittnade) temperaturen blev 30,1 grader. Ursh, ursh. Som tur var hamnade jag vid datorn närmast bordsfläkten på slutet så eftermiddagen blev rätt dräglig. Tyvärr lite långtråkig emellanåt när arbetsuppgifterna sinade.

Jag måste passa på att berätta om min och mammas intressanta upptäckt igår vid middagen. Vi åt pannkakor med rårörda jordgubbar och grädde eller glass (riktigt gott). Jag åt någon pannkaka i början med grädde men sen vart det mest med glass, mot slutet bestämde jag mig för att jag ville ha en sista med grädde och gör i ordning en pannkaka och smakar på den. Den var inte god! Grädden hade hunnit bli sur under tiden vi åt! Det gick fort! En mycket märklig upplevelse men en bra varningsklocka, glöm inte något framme i den här värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0