Vuxenpoäng

I morse samlade jag massa vuxenpoäng genom att ta bilen till jobbet! Hur vuxet är inte det liksom?

Jag stötte bara på ett smärre problem längs vägen som jag borde skämmas över. Trots att jag dagarna i ända står och hanterar parkeringtillstånd och berättar för folk vart de kan parkera och inte så kunde jag inte komma på om den parkering jag siktat in mig på var okej att stå på med endagsbiljett. Jag tänkte att jag chansar och körde in men nehe, det gick inte så jag körde vidare. Då dök nästa problem upp, jag vet exakt vart den största pakeringen är (både på kartan och i verkligenheten) men jag kunde inte hitta infarten! Tur att det inte är så mycket trafik i Kista kvart i sju på morgonen för jag körde lite långsamt fram och hittade tillslut en infart! Sen gick allt galant, parkeringsautomaten fungerar precis så som jag har talat om för folk att den ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0