Plugg, plugg, plugg

Söndagen var lördagens raka motsatts med plugg hela dagen. Jag satt tillsammans med min grupp i biblioteket och skrev på arbetet som ska vara inlämnat i morgon enda tills de stängde.

Efter en snabb middag bar det av till Olympen där jag gick på ett värdmöte för VUGI. Jag ska nämligen stå som värd på ett pass i veckan denna termin. Det innebär att jag bland annat kommer att sälja medlemsskap och dela ut "droppkort" (man måste ha ett sådant för att få gå på varje pass). Jag tror att det kommer att vara väldigt kul och det känns alltid lika bra i samvetet när man hjälper till i olika organisationer (jag var ju aktiv i ridklubben under många år).

Nu har jag inte bara suttit lite med arbetet på kvällen utan har även invigt köket på mitt egna lilla vis. Jag har efter inte ens en vecka satt eld på något. Denna gången var det en påse popcorn som fick sätta livet till. Hade jag varit uppfinnare hade jag uppfunnit en micro som stängs av automatiskt när det brinner i den!

Nu är det någorlunda utvädrat så jag ska hoppa i säng nu. Det blir en tidig morgon i morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0