Plugg på en fredag

sker inte så ofta som tur är för eftersom detta är min första "helgkväll" i nya lägenheten har jag just upptäckt att det inte bara är gnäggande hästar som kan störa mig när jag sitter och pluggar utan även grannens ljudanläggning. Jag blev "varnad" av den förre lägenhetsinnehavaren att grannen hade ett ljudsystem utöver det vanliga men jag har inte upplevt det själv förren för en liten stund sedan då han tydligen ansåg att fredagskvällen började och skruvade upp volymen. Jag kan tala om för er att hade jag bara kunnat sången hade det inte varit några som helst problem att sjunga med!

Men jag tar det hela med ro, så lätt störd är jag inte och det är ju trots allt fredagkväll. Åh den här låten kan jag ju! Nu ska jag hjälpa Maja med en uppgift!

Kommentarer
Postat av: anna

välkommen till t2 ;)

2009-01-17 @ 12:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0