One down, one to go

Nu är min gamla "lägenhet" ett minne blott (för mig). I morse hade jag besiktning av den och eftersom den var godkänd var det bara att lämna in nycklarna och tacka för mig! Redan i morgon kommer det en ny hyresgäst verkar det som.

Hela eftermiddagen tillbringades på ett seminarium och även om det verkligen inte var kul så är jag glad att det är över nu så jag kan fokusera enbart på tentan. Det är inte så kul att ha både inlämning, seminarium (med opponering) och tenta samma vecka men jag ska nog sluta klaga eftersom det inte lär vara sista gången vi råkar ut för det.

På kvällen var jag nere hos Anna och fick lite grönsaker och vinkade hej då eftersom hon har åkt hem till Norrtälje över helgen för att bland annat firas av sin familj. Efter det var det bara att sätta sig ner och plugga. Nu är det tentan som gäller. Fick reda på att tentan kommer att vara inne i stan på lördag vilket betyder att vi måste räkna med restid också. Varför ska vi ha tenta inne i stan igen? Vi var ju tvungna att skriva den förra där inne med.

Ja ja nu ska jag inte klaga mer för det är dags att gå och sova eftersom jag ska upp tidigt i morgon och tvätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0