Mysfredag

Denna dagen har jag inte gjort mycket vettigt tyvärr. Fast det var inte hela sanningen för jag har varit hos hyresvärden och felanmält min spis som är ranglig samt fått reda på att min gamla lägenhet uthyrd fr.o.m den 15 januari! Superbra!

Anna och jag tog sedan sällskap in till Växjö där vi uträttade några ärenden, jag köpte bland annat en taklampa till hallen, ska bli skönt att kunna komma hem och tända en lampa på en gång.

Nu på kvällen bjöd Jonathan mig på middag och tanken var att jag skulle gå på en fest som Anna var på men Jonathan och jag satt och pratade och tiden bara försvann! Nu är det snart dags att sova för i morgon ska jag plugga trots att det är lördag.

Kommentarer
Postat av: Patrik Krook

Hellue :D allt bra med dig?

2009-01-11 @ 11:31:37
URL: http://patrikkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0