Dyra sms

För några dagar sen fick jag min första räkning från Telia. Jag har på de tre första månaderna (oktober till december) skickat 2405 st sms och detta helt gratis! Jag räknade ut lite snabbt vad detta skulle ha kostat mig med mitt gamla kontantkort (från en annan operatör) och summan hamnade på 1659,45 kr. Det blir 553,15 kr i månaden och ränkar man bort månadesavgiften jag har i nu (men slapp med kontantkortet) kan man säga att jag har sparat 504,15 kr i månaden på att byta operatör... Det är ganska bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror att jag står för en ganska stor del av den där sms-potten :P

2009-01-27 @ 17:11:05
Postat av: Jenny

Hmm hade jag bara vetat vem som skrev det hade jag kunnat bekräfta...

2009-01-27 @ 17:41:41
URL: http://askungenivaxjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0