assarartikel

Jag har just skrivit klart en artikell till assar och förvånades över hur lite 1500 tecken är! Jag satt och skrev som bäst när jag tänkte kolla hur jag låg till och insåg då att jag redan var uppe i 1200 tecken och jag hade inte ens sagt hälften av det jag ville! Det blev till att pussla lite och trots att jag inte är klar än är jag uppe i 1800 tecken! Tur att antalet tecken inte är strikt utan mera som riktlinjer.

När jag är klar med detta ska jag sätta mig och titta på Mamma Mia, jag tycker den är så bra! Jag vet att många inte håller med mig men jag tycker det är en riktig "måbra film"! Jag blir alltid så glad när jag ser den!  

(Bara för att demonstrera så kan jag tala om för er att det jag har skrivit nu är 760 tecken, det är inte så mycket!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0