Anna 21 år!

Idag (söndag) fyller Anna 21 år och blir enligt henne själv gammal. Jag tycker då inte att det stämmer och det tror jag ingen annan på hennes fest igår tyckte då hon var den näst yngsta av de närvarande...

Lördagskvällen gick med andra ord i festens tecken och jag passade på att inviga mitt paljettlinne som jag (med väldigt mycket handledning av Elin) gjorde i julas. Det var kul att gå ut och festa igen, jag hade ju ett väldigt lugnt "jullov". Att Annas kusin Matilda och hennes kille Anders var med igår gjorde ju det bara ännu roligare eftersom jag inte sett dem sen de var hos Anna på middag i september!

Jag hoppas att Anna var nöjd med sitt kalas, jag tyckte i alla fall att det var roligt!

Kommentarer
Postat av: anna

jag är mkt nöjd och hade väldigt roligt :D och jag är glad att jag överlevde min 21 års dag med dig i huset :P

2009-01-12 @ 09:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0