Smickrande

Denna dagen har varit tillägnad Marknadsföringsprojektet som jag är med i. Vi har fått en massa kunskap om de olika utbildningarna på EHV (Ekonomihögskolan i Växjö) inför våra kommande gymnasie- och mässbesök. Det delades ut en "goddiebag" till alla innehållande papper, penna, godis, tuggummi (det "gamla vanliga") samt en t-shirt som vi ska ha på oss. Jag fick en t-shirt i Storlek S, dam. Jag, small... Jag sa till projektledaren att hon måste ha gett mig fel (särskilt efter att denna lilla tjej hade en i storlek M) men hon sa "Nej, jag tror du kan ha small!" Smickrande tänkte jag och sa att jag skulle gå hem och prova den och sen eventuellt komma tillbaka och byta till en medium. Vad tror ni resultatet blev? Den passade! Jösses! Jag har nu en tröja i small, det är jag inte van vid! Lite i kortaste laget dock men när vi jämförde en small och en medium så såg vi att det blev mycket bredare och bara lite längre så jag tror jag behåller denna.

Vad tycker ni? Är den för liten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0