Paris!

Jonathan och jag ska åka till Paris över Kristi Himmelsfärd! Flyg och hotell är bokat och betalt så nu ska jag bara gå och köpa mig en reseguide samt prata med alla mina vänner som varit i Paris och sen börja planera allt vi ska se! Vad tycker ni är viktigast? Vad "måste" vi ha sett innan vi sätter oss på planet hem? Skriv gärna en kommentar och tipsa oss! Några saker har vi båda redan sagt att vi vill se men det kan vara kul att höra vad folk som har varit där tycker, ja menar de har ju sett det på riktigt och inte bara läst om det eller sett det på bild.



(Bilden är lånad från någons blogg)


Jag råkade visst sätta fart på folks tankar när jag skrev föregående inlägg men ni kan lugna er vi ska inte förlova oss eller flytta ihop än. Det skulle vara lite väl tidigt tycker jag nog, eller vad säger ni?

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0