Nyklippt!

Känslan av att vara nyklipp är så härlig! Man känner sig väl aldrig snyggare än när man kommer hem från frisören. Om man är nöjd vill säga. Jag är i alla fall nöjd även om luggen blev lite för lång.. Den kommer ju att växa ut på en vecka!

När jag gick ut ifrån frisörsalongen kollade jag mobilen och såg att jag hade två missade samtal från min kompis på sjukhuset så jag ringde upp och efter att ha pratat med henne i ungefär 10 sekunder bestämde jag mig för att gå dit. Jag tillbringade drygt tre timmar på sjukhuset och humöret vart mycket bättre trots att sjukhusets soppa inte föll damen på läppen (eller vad det nu än heter).

Väl hemma klockan tre blev det äntligen lite mat! Jag var vrålhungrig så jag slängde i mig maten, inte så smart för jag hann knappt känna vad det smakade. Eftermiddagen och kvällen bestod sen av plugg för att försöka hinna ikapp det jag inte hann göra igår och tidigare idag. Nu ska jag läsa lite i kurslitteraturen en snabbis innan jag ska över till Jonathan, vad jag ska göra där får ni veta i morgon!

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0