Jaa!!

Jag kommer att få min lägenhet ommålad av hyresvärden, dvs helt gratis. Nu ska jag bara gå in och välja vilken färg jag vill ha och sen är det bara att vänta. Superbra! Nu behöver jag inte hänga tavlor efter de befintliga hålen utan så som jag vill ha dem. Nu återstår bara frågan, vilken färg ska man ha? Det är vitt nu och det är kanske smartast? Ska se vad det finns för färger, det finns bara lugna, ljusa färger så att variationen är inte så stor men frågan är om man ska ha en helt vit, eller en gul-, blå, rosa- eller grånyans. Jag vet inte vilka färger som finns men ska gå förbi deras kontor och kolla in färgerna senare i veckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyvärr så har dom inga roliga färger att välja mellan =/

2009-02-11 @ 16:21:34
Postat av: Emelie

Hej :) Tänkte önska dig en trevlig helg!

2009-02-13 @ 10:24:30
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0