Inte så ofta men länge...

Min mamma och jag pratar inte så ofta i telefon, i alla fall om man jämför med mina kompisar men när vi väl pratar så pratar vi länge. Vi har just avslutat ett två timmar långt samtal! Pappa pratar jag desto oftare men kortare med, det kan vara mellan tio minuter och en timme. Variation minsann.

För övrigt så är jag bara skitförbannad på allt och alla som är inblandade i reparationen av min mobil (förutom den som bestämde att det skulle gå på garantin, tack!!!) Jag lämnade in telefonen på lagning i början på januari, precis innan jag åkte ner hit och den blev inte färdig förren förra veckan och till råga på allt så skickas den tillbaka till butiken där jag lämnade in den trots att vi kommit överrens om att den skulle skickas hem till mig eftersom den närmaste butiken för mig ligger i Jönköping och jag tänker inte vänta med att hämta telefonen i Arninge (Täby) tills jag åker hem när jag fyller år! Hur som helst så ringde jag och mailade förra tisdagen och fick sedan beskedet att den skulle skickas till mig. Superbra! Dessvärre har den inte kommit än och när jag ringde i förrgår sa de att den var skickad och jag fick ett kollinummer att följa. För att göra denna långa historia lite kortare kan jag berätta att den minsann inte skickdes förren igår och jag kommer förhoppningsvis (men troligen inte) få den i morgon. Antagligen kommer den väl inte komma förrän på måndag. Suck... Jag har även haft problem med försäkringsbolget men det är inget jag orkar skriva om här och det kommer att lösa sig med tanke på att hela kalaset gick på garantin!

Långt och tråkigt inlägg blev det i alla fall. God natt!

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0