Zzzz

Jag höll på att somna när jag åt middag idag. Då är man trött! Nu har jag dock pluggat klart för idag och ska gå och lägga mig. I morgon bär det av till Stockholm! Hurra!

Anledningen till att jag varit väldigt, väldigt dålig på att uppdatera är att det har varit lite mycket den senaste tiden med plugg, flytt, plugg, VUGI, plugg, besök av diverse släktingar och kompisar, plugg, IKEA besök, plugg och plugg. Jag har bara hunnit träna EN gång den senaste veckan (och det var i morse, samtidigt som jag hade tvättid), det säger ganska mycket om hur mycket som har hänt.

Nästa vecka ska jag filma en liten snutt så jag kan visa den nya lägenheten. Jag vill bara städa upp lite. Våra sista möbler från IKEA kom idag så det är kartonger överallt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0