Brunettes have more fun?

Ja det där kan ni klura lite på. Jag har nu i alla fall efter 22,5 år som (mer eller mindre) blond gått över till den andra sidan. Dock blev det inte så bra, min kära sambo kallar mig rödtott så fort solen skiner. (Ja ni läste rätt, solen har hittat till Växjö!)

I övrigt har det hänt massor sen jag skrev det senaste inlägget! Det största måste väl ändå vara att jag numera bor i en ny lägenhet tillsammans med Jonathan. Vi har fått in det mesta men sista flyttlasset från hans lägenhet går på lördag då hans föräldrar är här med bilen. En film har jag redan lovat Anna så det måste jag hålla. Jag väntar dock tills det är så pass fint att jag vågar visa upp den...

Två stycken sittningar har jag hunnit med också! I lördags var jag på VUGIs sittning. Det var mycket trevligt och jag träffade många nya människor (mest innebandykillar, resten "känner" jag redan). I går var det Västkustens nation som bjöd alla sina jobbare på en Tack-sittning. Det var Boyband tema med ett "äkta" boyband på scenen. Jag hade skitkul och inte en tanke for genom mitt huvud att det bara var onsdag, tur att jag varit ledig idag!

I övrigt (ja, ni vet som kommer): har jag pluggat.


Bilder från gårdagens sittning (alla bilder ärligt stulna från Facebook)





Boybandet



Lekar på scenen




Maten



VUGI-folk



Jag och Emelie


Kommentarer
Postat av: Anna

är du med i en nation? :O vad bra! för jag tänkte köra övertalning på dig att gå med för jag vill på fler sittningar nästa termin :P hihi så du går inte ur! :P

2009-12-04 @ 16:35:52
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0