The Titans!

eller: Tight Ass!

Nu är veckan slut och det är jag ledsen över. Det har varit en sjukt kul vecka och Anna hade rätt, att vara kicker är sju resor roligare än att vara nolla!

Jag jobbade på Sivans i onsdags och det är något jag tänker göra om, det var inte så jobbigt som jag trodde faktiskt.

I torsdags var det colleybollturnering. Vi vann varenda match förutom finalen som vi förlorade med två poäng, typiskt! Afterschoolen var lika "kul" som vanligt. Kvarnvik kämpade på men folk droppade av en efter en... Kvällen på Loft var kul i alla fall! Vi gav våra nollor olika uppdrag, jag och Emelie stod vid ett bord och skickade iväg dem för att hämta saker.
Saker de skulle hämta till exempel:
En stövel med klack
En tjej med minst två hårfäger
En kille över 190 cm (undrar vem de hämtade...)
En blommig kjol
En kostymkille
En som är född 1991
Ett halsband med hjärta
Ett par örhängen från någon i Kommittén (de hittade Nisse, förra årets General och hans piercingar...)
Något rosa (de kom med Generalen som hade en rosa klänning, top noch!)

Sjukt kul kväll var det i alla fall och jag fick årets första promenad längs sjön hem.

I fredags skippade vi rundvandringen och hade mysdag med våra nollor istället. Pizza och film (The Anchorman, ursäkta stavningen) hemma hos Ferm (Kicker) lät mycket bättre tyckte alla! Finsittningen var trevlig men inte så jättekul. Den var lite väl seg på slutet, drygt fyra timmar är lite väl långt...

Jag minns inte alla vinster men några kommer här:
Årets Kicker: Johan Forshällen
Årets idrottdag: THE TITANS!!!
Årets skattjakt: minns inte...
Årets volleyboll: Pilots (Elin Järnström, Evelina Bertilsson och Johanna Johansson bland annat)
Årets grupp: Bebis (Ylla, Esa, Diana bland annat)

Trots att vi "bara" fick idrottsdag känns vi som de största vinnarna ändå för vi inte bara vann idrottsdagen, vi kom tvåa i volleybollen och var nominerade till Årets grupp! Inte illa! Att bebis vann årets grupp är ett mysterium dock, de har varken synts eller hörts förren i torsdags. Alla vart jätteförvånade. Vi trodde Reagge (Forshällen, Fredrik Sandevärn bland annat) skulle ta hem det för dem har vi både sett och hört varenda dag!

I går kom pappa och min syster Malin hit på besök, pappa blev dock inte kvar så länge. Malin hade glömt sitt pass! KLANTSKALLE! Mamma fick ta passet och sätta sig i bilen på väg söderut samtidigt som pappa satte sig i bilen och åkte norrut och de möttes på vägen och pappa fick köra ner igen. Stackarn åkte typ 60 mil extra igår... Han kom tillbaka hit halv ett och gick och la sig för att sova men det var inte så lätt då en granne hade glömt stereon på och sin playlist på repeat. Det bästa av allt är dock att han/hon var på bortamatch i natt och kom inte hem förren halv elva på förmiddagen. En riktig studentnatt med andra ord!

Nu ska jag på lunch med Emelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0