Tre årstider samtidigt

Jag läste just en artikel på DN.se att vi i Sverige för tillfället har tre årstider samtidigt. I norr är det fortfarande vinter och i Halland har sommaren kommit. Resten av Sverige har vår, även om det idag känns som sommar hos oss! Härligt men tyvärr är jag instängd inne i läganheten med böcker och annat. Tentaplugg hela helgen (nästan). Anna kommer hit snart och ska ta med sig Ina på en prommenad, det ska nog gå bra tror jag även om Anna är en rookie.

Här är en liten bild från igår när vi grillade. Jonathan tittade förbi och Ina blev skogstokig. Favoriten!!



Just det, jag höll på att glömma, telefonen startade om sig idag igen! Denna gången höll den i två veckor... 

Kommentarer
Postat av: anna

även om jag var en rookie var jag en bra sådan! Jag menar, Ina blev ju väl rastad! :P

2009-04-26 @ 10:20:03
Postat av: Jenny

Du var en duktig rookie och Ina såg nöjd ut efter prommenaden så du får absolut gå fler promenader, tycker både jag och Ina.

2009-04-26 @ 12:16:10
URL: http://askungenivaxjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0