StepQueen?

Nej det är jag verkligen inte men jag har idag varit på det andra steppasset i mitt liv och jag måste (tyvärr?) erkänna att jag hade fel, det är ganska kul. Jag får passa mitt knä bara för det kan inte vara så bra att hålla på att hoppa upp och ner på en bräda sådär. Jag hittade en bild som visar ungefär hur duktiga vi var (eller kanske inte...).



Efter stepen var det ett muskelpass, inte samma instruktör som vanligt utan samma tjej som hade stepen. Det var både kul och nyttigt att ha en annan instruktör då de inte betonar samma saker och inte har samma övningar.

Efter dessa två pass var både Anna och jag helt slut och just nu längtar jag bara efter middagen som står på spisen! Lax med kokt potatis och romsås, låter inte det gott?

I morgon bär det av mot Vaxholm igen! Men det får nog bli sista gången för denna terminen, mamma kan ju få för sig att jag flyttat hem igen! Nä jag skoja bara men jösses, terminen är ju snart slut och om fem (eller var det sex) veckor åker jag och Jonathan till Paris! Jag längtar så mycket tills vi är där, jag vill se allt som går att se men det är tyvärr inte möjligt på så kort tid så i morse konstaterade jag att det får bli fler resor dit i framtiden. Det låter väl som en bra idé?

Kommentarer
Postat av: anna

vad var det jag sa? det blir roligare när man börjar lära sig det! :D

och vad gäller knäna, testa ha brädan på lägsta :) nu ska jag ta min välförtjänta cider! :D

2009-04-08 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0