Tvätta

Idag har jag tvättat! De har miljövänliga tvättmaskiner här som själva doserar tvättmedlet efter vikten på tvätten. Smart!



Det som var mindre bra med dagens tvättning var tiden. Det var bara två och en halv timme så min tvätt hann inte torka ordentligt samt att jag inte hann tvätta den sista maskinen eftersom de hade en spärr så man inte kunde starta ett program när det var mindre än 45 minuter kvar...

Men åter till att tvätten inte hann toka, mitt rum är nu fullt av "nästan-torr" tvätt!

Massa tvätt i sängen...
I sängen...

Tvätt på dörrarna...
På alla dörrar...

Tvätt i soffan och på gardinstången...
På soffan och gardinstången...

Nu hoppas jag bara att det i sängen hinner torka innan jag ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0