Shoppingtur och promenad

Dagen började jobbigt tidigt med föreläsningar från kvart över åtta till tolv! Den andra föreläsningen gick lååångsamt i början och väldigt fort på slutet. Jag tror att läraren inte hade riktigt koll på klockan då han inte ens var i närheten av att hinna med allt han skulle...

Sen så har man varit på promenad igen! Det gäller att passa på när det inte regnar i den här staden! Jag har varit påväg att köpa hålslagare och häftapparat ganska länge men inte hittat några jag gillar (jag vill ju gärna ha några jag kan ha framme utan att det förstör resten av inredningen i rummet) men inte hittat några förut så idag bestämde jag mig för att ta tag i detta innan pappershögarna blir allt för höga...

Jag fick leta lite men tillslut hittade jag någon som var villig att ta en promenad in till stan med mig, även om jag borde tillägga att det var under ständiga protester mot min gångtakt m.m.! Jag och Jonathan gick runt i stan en stund och letade och letade och tillslut så bara stod de där på Åhléns och väntade på mig, dessa små snyggingar:



Jag köpte dem direkt. Äntligen! som Fylking skulle ha sagt. När vi fortsatte vår shoppingrunda för inköp av så roliga saker som papperkorg sprang vi på Carolina och Daniela ifrån våran nollningsgrupp! Vi hängde med dem en liten stund innan vi skiljdes åt olika håll och jag och Jonathan påbörjade promenaden hemåt igen (under ännu större protester då solen försvunnit och man kunde ana en tendens till regn). För att dryga ut promenaden lite till stannade vi till på Willys också så vi fick lite till att bära på!

Kvällen tillbringade jag tillsammans med Maja på biblioteket för att försöka förstå oss på allt det vi borde kunna tills på fredag. Vi ska fortsätta tillsammans i morgon så får se om det går bättre efter lite sömn!

För er som inte redan visste det så går jag inte att nå på mobilen varesig idag eller i morgon! Tillfälligt nummer går att få av vissa utvalda ;-)

Nu är det dags att gå och lägga sig så man är pigg och glad till i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0