Välkomstpaket!

Jaha så tråkiga bloggarna blir när man bara skriver idag har jag pluggat. Det mest spännande var nog att jag var på Ica, vi har inte ens haft någon föreläsning idag.

Det som gör denna dag lite speciell är det att jag fick ett välkomstpaket hemskickat, eftersom jag är nyinflyttad i Växjö. Detta lilla välkomstpaket innehöll lite klassiska saker som rabattkupong i en butik, en gratis lunch på en restaurang inne i stan, två biobiljetter (jaaaaaa, jag som älskar att gå på bio!!!!) och lite sånt. Det som var riktigt bra och som jag blev glad över var att de hade skickat med ett busskort laddat med 100 kr! Med tanke på att en bussresa dagtid bara kostar 14 kr. och att jag mest går så kommer det att räcka ett tag! En rikitgt bra present med andra ord.

Eftersom jag är en nattuggla så ska jag "duggaplugga" lite mer nu, det är dugga i morgon igen! De kör hårt med oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0